czwartek, 22 maja 2014

Verena

Cześć!
Dziś postanowiłam przedstawić Wam moją idolkę, moi przyjaciele wiedzą o kogo chodzi.
Od dawna śledzę jej styl oraz inspiruje mnie Verena Schizophrenia. O tak dla mnie jest to królowa stylu scene. Nie ważne co założy zawsze wygląda stylowo, ma także super urządzone mieszkanie. Chcecie się przekonać to zapraszam na jej kanał na You Tube :-) link poniżej...

a teraz kilka słów o mojej idolce:
Imię - Verena 
Mieszka - Schonberg (Niemcy)
wzrost - 155 cm
waga - 50
oczy - brąz 
piercing - 3xpowierzchnia, snakebites, przegrody nosa, 1 helix, 1 tragus
Kanał na YouTube:
http://www.youtube.com/user/Apfelkuchenpussy 
Verena  ma brata Maxa, uwielbia hello kitty i pokemony tak jak ja :-) posiada także kilka tatuaży












   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz