środa, 22 kwietnia 2015

Książka # 5

Ubrany jest dziś w siwą bluzkę na niej ma czarny napis i hate you na to czarna bluzę z kapturem jeansy i szelki czarne - nie wiem czy serio lubi ten styl bo często chodzi tez jak dres ale on tez mi się podoba. No tak ja wam jeszcze nie mowilam Kuba to najlepszy kumpel Kacpra.
Nagle Marcela budzi się z amoku oglądania Kuby...a raczej ktoś ja budzi
- nauczyciel szarpie ja za rękaw -Halo odpowiesz w końcu na moje pytanie!?
-slucham? Mówi potrzasajac na boki głową
- to ja slucham -  o co pytalem?
- przepraszam pana zamyslilam się
Marcela robi się czerwona z nerwów
- No pięknie nie dość ze spoznialska to jeszcze marzycielka - mówi zbulwersowany nauczyciel po czym z surową mina odchodzi w stronę tablicy.
- kurde potpadlam mu pewnie będę miała przekichane :/
*dryyyn (dzwonek )
Wszyscy wybiegają na przerwę....
C.D.N.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz