wtorek, 9 grudnia 2014

Grudzień

                      Witajcie jak u Was przygotowania do Świąt?
 U mnie już domek ustrojony, choinka stoi także już jesteśmy gotowi na mikołaja :-)
 Jeszcze zostało mi kupienie prezentów dla rodziny no i póżniej tylko potrawy wigilijne...
 Do Świąt coraz bliżej
Oprócz tego w grudniu czeka mnie też chrzest małego- już się nie mogę doczekać ah :-)
5 miałam urodzinki i pierwszy raz od dawna nie wyprawiałam ich poprostu tak zdecydowałam.
Prezenty jednak dostałam , wszystkie piękne (kolczyki np kotki, krzyże i  czaszki - rodzina i przyjaciele wiedza co lubię he. Dostałam też figurkę pikachu, słodycze i wisiorek z Avonu ).
wszyscy mnie rozpieszczają :-) A tak zmieniając temat- ciekawe czy w tym roku na święta będzie śnieg...

wiecej zdjec pozniej.... paaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz